Skip to main content

如何放心得了你



今日啱啱开始第二个学期

六点钟起身上堂八点

原本应该到十一点

不过十点左右就上完啦

之后就返屋企继续训

真係好鬼死

上堂个阵都忍唔住无避忌咁低头咗阵

老师对唔住

不过我你年中都见过唔少好似我咁学生

所以应该都唔会care

应真要教番好自己生理时钟

再咁样半夜先来训

迟早英年早逝

一轮就起身食饭我最近先至迷上韩国综艺节目

点知到一半

细佬放学返来话要搞电脑

所以我不可以抢晒D线

之后我就落楼弹下琴

弹弹下又无乜心机弹落去

就係张沙发度榄下

转台转到手指酸都转无到心水节目

就咁又係张沙发度训到晚饭时间

起身吃完饭之后又开始转台

终于到部feel电影

好似都重播咗好多次

不过我都没正式

紧个阵

屋企人一直问我点解过又

大佬啊

你地过唔代表我一定过嘎

细佬仲成个非洲和尚咁

即係黑人憎咁解

係度不断讲剧情

搞到我最终都忍唔住叫佢收声

部电影叫做很想和你在一起

男主角係唱洪卓立个傻瓜

唔好意思

我係话唱傻瓜个洪卓立

部戏叻我都无成部

因为开始咗一段仔我先至转到个台

又因为婆婆一直insist点解我仲唔转台

所以最尾个五分钟我都无落去

不过我个结局应该都唔係happy ending

所以都无谓落去啦

盏越越伤心

我真係好仆街

细佬响度

我仲到眼湿湿

直情罗爆啊

个剧情讲到



你未而又想睇嘅

就到此为止唔好读落去啦

个剧情大概係讲紧

一对男女成日斗来斗去

但係其实个男仔早就中意咗个女仔

个女仔想参加摄影比赛

佢就同个女仔打赌最尾边个赢

之后个女仔生日前一个礼拜

佢就同个女仔讲唔好再斗啦

佢话想同个女仔拍拖

仲邀请个女仔下个礼拜参加一个佢係canteen举办party

个女仔其实都中意佢

就应承咗会出席

party个日呢

个男仔准备咗份礼物送俾个女仔

但係趁佢行开个阵

个男仔同父异母恋哥情节阻住地球转仆街阿妹

就同个女仔讲话自己係个男仔女朋友

仲话今日之后佢地就会一起出国读书

到个男仔拿住份礼物出来想送个女仔个阵

个女仔以为自己俾人玩所以就好恼咁走咗去

之后个男仔就去加拿大读书

搞唔成生日party之后呢

个女仔男性朋友就将份佢个日无睇到礼物交俾佢

打开之后个女仔先至发觉原来个男仔一早就中意自己

个礼物盒入边装住好多平时佢地斗影相时个男仔侧边偷影佢

个女仔就哽係觉得好遗憾啦

不过个男仔去加拿大一去就係四年

中间都无同个女仔再联络过

四年之后同学会

个女仔係学校度终于再见番个男仔

个男仔仲係好中意佢

所以地就埋一起

有一日个女仔就带个男仔返去佢打紧工间影楼度

仲同上边我提过个男性朋友介绍身边哩个就係当日个男仔

朋友觉得好奇怪

因为个影楼除咗佢地根本就无其他人

之后个朋友就上网check资料

发现个男仔同学会个日就係加拿大出咗意外死咗

根本无可能会係香港出现

个女仔哽係唔信啦

于是佢就去番个日同个男仔去过间便利店度问个店员

个店员就话个日净係见到个女仔好奇怪咁係度自言自语

之后个女仔就即场精神崩溃

有一日个男仔阿妈个男仔手上发现咗张字条

张字条係个女仔写俾个男仔

个男仔啊妈都唔知点解个男仔手上会有张咁字条

就打电话俾个女仔同佢讲呢件事

个女仔先至知道原来係意外发生后个男仔灵魂返来揾佢

佢就继续同个男仔灵魂拍拖

不过个个人都当佢精神失常

因为除咗佢之外

无人见到个男仔

个女仔啊爸都尝试接受佢地 人鬼恋

不过始终都无办法适应

个男仔终于都觉得佢地两个唔应该咁自私

所以就同个女仔分开咗

之后个女仔就开始食精神科医生开

仲同上边提到过个朋友埋一起

不过就仲未放底个男仔

之后点我就唔知啦

因为我被逼转台

迟D会上网多次

如果俾着我

我都会唔顾身边

同深爱人个鬼魂拍拖

就算个鬼魂幻觉都好

係埋一起咁开心

醒番面对现实做咩窝

我知你实觉得我好任性嘎

但係你唔我你唔会明白嘎啦

我真係有努力过嘎

我知我成日应承自己应承你但係又做唔到

对唔住啊

我都唔想嘎

有时真係想砰一声咁霖低

醒番之后就咩都唔记得

咁我就唔晒好似而家咁辛苦

成日咁写法

我都惊你地会以为我有抑郁症

但係我没事啵

我写完就会无事嘎

唔好睇唔起我

我知我无用

亦都知我执著

我知我好矛盾

一时话想失忆

一时又话不想忘记

你地唔明白唔紧要

可不可以唔好当我痴线

多谢老表拾不时关心下我

同埋老婆我知你都顶唔顺我嘎啦

我知我烦

我都唔想你地担心

我尽力啦好唔好


Comments