Skip to main content

Asian Music Festival


沉晚去亚洲音乐节 

因为今次function赞助商Tiger啤酒

妈咪餐厅一直都有帮衬Tiger

so Tiger经理兼妈咪朋友就送8张飞

我就拿D飞带埋老婆

三宝贝

个样好serious但其实癫癫地同班同学

仲有我传说中个‘猪仔细佬’去

ignore佢得嘎啦

主办单位咗D手圈我哋带

因为个concert唱足10个钟

期间如果去上厕所返都方便个guard辨认你

哋每个人都可以拎到2只充气软棒啦

唔晒拍手拍得咁辛苦

头几个出场
嘅有香港24味啦

马来西亚
嘅SUKI

佢平时唱D歌阴声细气

真系估唔到唱Katy PerryFirework会咁劲

劲到我同3宝贝跌到成地鸡皮

跟住落嚟有泰国Namcha

几靓女下

一直扭扭去又弯晒腰

我忘记带眼镜

but猪仔细佬话佢系太平公主

呢个年头媒体物化女性

搞到无嘅都博命想话自己有事业线

之后就轮到在日本出过蝶

唱bossa nova劲到有小野丽莎之称

来自新加坡嘅Olivia Ong

姓Ong应该系福建人

back to the topic

把声真系正到流晒耳油

感觉就好似屙完忍咗成日嘅尿舒服

D滑音仲滑过滑蛋河

接住出场嘅系好耐无见嘅DJ Sam李灿森




D灯光同埋佢搓碟嘅技巧配合得天衣无缝

搞到我妈都跟住high

不过嘅slot长过头

净系搓碟

所以都忍
住坐低休息下

到农夫出场又企番起身

真系cute爆啊

跟住有man爆嘅Paul黄贯中

电吉他同把声震到全场热爆

再落嘅灭绝师太一开口就赢得全场喝彩啦

周笔畅同张芸京D粉丝劲白痴

没到哋出场就一直举高牌子

顶住晒后边D人

俾面其他嘅歌手

唔识做

之后有教人揸紧中指嘅Man Hand

其实系揸紧宗旨啦

仲有肥佬啊杜

虽然话你实力派不过都系keep下好

再来就张芸京同Eric

Lolipop F

顶不顺上个厕所

同陈冠希影张相

少不了我中意
嘅农夫

终于都等到陈冠希出场啦


不过因为超时太耐

夜了D人都差不多走晒

哋都听下就返屋企

叫到喉咙差点爆

没想到会enjoy 个concert

因为如果唔系免费都唔会去咯

真系多得班友仔
陪我去


Comments