Skip to main content

三人游之夏日的口水多过茶



沉晚老婆约我今日去唱K

因为适逢老婆大人生日
月份

Red Box 就有送D听上来好似好实惠
嘅voucherdot red card holder

所以老婆就左拥右抱地带埋我同老公仔去唱K

唱完K之后

哋本来念住帮衬snow flake

点知对面有间新开张
Chatime

老婆就决定要试Chatime

因为snow flake
食过

D装修

个铺头小小间
咁啦

记错嘅话好似净系得5张台仔

不过我念大多数人都应该会拿走

所以其实位坐都无所谓

成间店
头都系油上呢种深紫色同埋白色

啱间铺头伸张正义

我系话新张仪式

所以唔知搞紧D咩优惠咁啦

有兴趣自己
睇图

听讲话有120种选择咁多

好彩我
冇选择恐惧症


Chatime Roasted Milk Tea

最左边个杯就系啦

呢杯其实系冇珍珠

所以好似我
咁加珍珠就要加多一蚊啦

不过都算几抵


珍珠仲多过茶
嘅感觉

细杯嘅就RM5.90

大杯就RM6.90

差唔多全部饮品都系
咁上下价钱

建议大家嗌小杯就好

大杯饮晒真系超饱

老婆其实系嗌Pearl Milk Tea

即系啡色个杯


但系因为
咗杯好奇怪Grape Fruit Green Tea老公仔

即系橙色个杯

所以
佢就毛遂自荐帮老公仔饮

经过上次
系The Coffee Bean嘅Malibu's Dream之后

老婆好似仲系
冇学乖

睇来嘅冤枉茶有排饮

佢听到应该系度诅咒我

哈哈哈哈哈哈

饮到一半


出边来
咗只蜥蜴

应该系蜥蜴瓜

竟然用狗链绑住

几有创意

个主人好似当养法

仲叫我过去影

佢唔会咬人

虽然我知道BOBO系食斋

我唔系植物人所以
其实都冇乜好惊

话系咁话

但系影
个盏我仲系好似企系隔离街

BOBO系只蜥蜴嘅名

系个少男来

唔知宝宝系唔系姓冯嘅叻

不过以下呢位靓女就系啦


有没有感觉呢个好似系老婆Blog

佢D相仲多过我

因为我中意揸机多过


我系话
基影

我系话机影

Comments